Vítejte na stránkách obce Obec Úžice.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Elektronická podatelna

Povinně zveřejňované informace dle § 2 odst. 3 vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby

Adresa pro doručování dokumentů

Adresa pro doručování dokumentů v analogové podobě (listiny) nebo dokumentů v digitální podobě předávaných na přenosných technických nosičích dat:

Adresa:
Obec Úžice
Nádražní 200
27745 Úžice

ID datové schránky: mq5a7ph
Elektronická adresa e‑podatelny: obec@uzice.cz

Úřední hodiny podatelny:
Pondělí: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00
Středa: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00

Technické parametry přijímaných datových zpráv

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, JPG/JPEG, PNG, HTML/XHTML/HTM, XLS, XLSX.
Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy je 1.5 MB.

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat elektronická data

Datové zprávy jsou přijímány na: flash disk, CD-ROM, DVD-ROM.

Způsob nakládání s datovými zprávami

Způsob nakládání s datovými zprávami, u kterých byl zjištěn výskyt chybného datového formátu nebo počítačového programu, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo zpracovávaných informacích.

Pokud bude na adresu doručena datová zpráva v chybném datovém formátu nebo počítačový program, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na zpracovávaných informacích a nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem vadu odstranit, nebude tato datová zpráva dále zpracovávána.

Způsob nakládání s neúplným anebo poškozeným dokumentem v analogové podobě nebo dokumentem v elektronické podobě.

Pokud bude na adresu doručen neúplný nebo poškozený dokument v analogové nebo elektronické podobě a nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem tuto vadu odstranit, nebude tento dokument dále zpracováván.

Podání podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád

  1. Podání je úkonem směřujícím vůči správnímu orgánu. Podání se posuzuje podle svého skutečného obsahu a bez ohledu na to, jak je označeno.
  2. Z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování podle § 19 odst. 4. V podání souvisejícím s její podnikatelskou činností uvede fyzická osoba jméno a příjmení, popřípadě dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání vztahující se k této osobě nebo jí provozovanému druhu podnikání, identifikační číslo osob a adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování. Právnická osoba uvede v podání svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo osob nebo obdobný údaj a adresu sídla, popřípadě jinou adresu pro doručování. Podání musí obsahovat označení správního orgánu, jemuž je určeno, další náležitosti, které stanoví zákon, a podpis osoby, která je činí.
  3. Nemá-li podání předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, pomůže správní orgán podateli nedostatky odstranit nebo ho vyzve k jejich odstranění a poskytne mu k tomu přiměřenou lhůtu.
  4. Podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno je učinit pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím dálnopisu, telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití podpisu.
  5. Podání se činí u správního orgánu, který je věcně a místně příslušný. Podání je učiněno dnem, kdy tomuto orgánu došlo.
  6. Není-li správní orgán schopen zajistit přijímání podání v elektronické podobě podle odstavce 4, uzavře osoba uvedená v § 160 odst. 1. jejíž je tento správní orgán součástí, s obcí s rozšířenou působností, v jejímž správním obvodu má sídlo, veřejnoprávní smlouvu (§ 160) o provozování elektronické adresy podatelny.
  7. Nedojde-li k uzavření veřejnoprávní smlouvy podle odstavce 7, postupuje se v případě obecního úřadu podle zvláštního zákona: v případě jiného správního orgánu rozhodne krajský úřad, že pro něj bude tuto povinnost vykonávat obecní úřad obce s rozšířenou působností, do jehož správního obvodu patří. Rozhodnutí vydává krajský úřad v přenesené působnosti. Rozhodnutí krajského úřadu se zveřejní nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce správního orgánu, který povinnost neplnil.

Kontaktní osoba:

Adresa:

Požadavek:

se zpracováním osobních údajů pro potřeby komunikace

publikováno: 26. 10. 2023 16:27, OI Developer

Novinky z úřadu

Volby

publikováno: 9. 9. 2024

Volby do zastupitelstva Středočeského kraje se konají ve dnech 20. a 21. září 2024

- telefonní spojení do volební místnosti: 604 666 276
Občané kteří mají zdravotní problémy mohou zavolat na toto telefonní číslo a volební komise přijede s přenosnou volební urnou přímo k nim do místa bydliště. Volat můžete po oba dva dny voleb.

Služby a poplatky

publikováno: 6. 9. 2024

Místní poplatky

Komunální a tříděný odpad
Podnikatelé -  (je nutná písemná smlouva)dle smlouvy - Platí se 1 x ročně - splatnost do 28.2.


Poplatek za psaPlatí se 1 x ročně - splatnost do 31.3.
1.pes100,-Kč
Druhý a každý další pes150,-Kč
Držitel psa je poživatelem starobního, invalidního. sirotčího nebo vdovského důchodu, který je jeho jediným zdrojem příjmu20,-Kč


Poplatek za užívání veřejného prostranstvípři vzniku povinnosti
Poplatek z pobytu15,-Kč za každý započatý den pobytu (ubytovací zařízení)
Hřbitovní poplatekdle rozměru hrobu (podrobnosti v sekci HŘBITOV)
Pronájem nebytových prostorDle uzavřené nájemní smlouvy


Správní poplatky
Přihlášení k trvalému pobytu osoba starší 15 let50,-Kč
Poplatek za legalizaci (ověření podpisu)50,-Kč / podpis
Poplatek za vidimaci (ověření listiny)30,-Kč / strana